مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 16:452023-09-18اجتماعي

بارش بی سابقه در 100 سال اخیر در آستارا


امیر مرادی با اشاره به تداوم بارش باران در شهرستان ها و وضعیت آستارا و وخیم شدن شرایط آبگرفتگی و سیلاب، اظهار کرد: براساس آخرین گزارش ها، 271 میلیمتر باران در آستارا باریده که در 100 سال اخیر سابقه نداشته است.

- مدیرکل مدیریت بحران گیلان گفت: براساس آخرین گزارش ها، 271 میلیمتر باران در آستارا باریده که در 100 سال اخیر سابقه نداشته است.

  امیر مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تداوم بارش باران در شهرستان ها و وضعیت آستارا و وخیم شدن شرایط آبگرفتگی و سیلاب، اظهار کرد: براساس آخرین گزارش ها، 271 میلیمتر باران در آستارا باریده که در 100 سال اخیر سابقه نداشته است.

  وی با بیان اینکه حجم آب موجود در رودخانه ها و معابر به جای تخلیه شدن، بیشتر شده است، افزود: آستارا شهرستان ساحلی است و لذا فشار آب دریا مانع از تخلیه حجم آب می شود و باید تا پایان بارندگی ها منتظر بمانیم.

  مدیرکل مدیریت بحران گیلان پل دوم آستارا را نیز در معرض خطر تخریب دانست و تصریح کرد: پل سیبلی تخریب شده و اکنون احتمال تخریب پل منطقه سفیر امید وجود دارد و لذا با همکاری شهرداری اقدام به مسدود کردن این پل کردیم.

  مرادی، با اشاره به سرریز شدن آب رودخانه به داخل کمربندی و داخل شهر، عنوان کرد: با قایق های هلال احمر مردم را جابجا کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش بی سابقه در 100 سال اخیر در آستارا

بارش بی سابقه در 100 سال اخیر در آستارا